Гарантія

Купуючи товар в інтернет-магазині «LG» Ви отримуєте не тільки техніку, але і гарантію, яка підтверджує якість придбаного продукту і відсутність у нього заводських дефектів. Перед відправкою клієнту, сервісний центр «LG» перевіряє всі пристрої, проте іноді зустрічаються випадки заводського браку, які проявляються з часом. Щоб убезпечити покупця, наш онлайн магазин надає гарантію, відповідну «Закону про захист прав споживачів».

1. На які товари надається гарантія?

Сертифікат гарантійного обслуговування охоплює всі товари, представлені в інтернет-магазині «LG». На велику техніку (смартфони) термін гарантійних зобов'язань досягає двох років, на більш дрібну техніку (навушники, smart-годинник та інше) - 6 місяців. Гарантія НЕ поширюється на зарядні блоки, акумуляторні батареї, провідні навушники і гарнітуру, а також інші аксесуари, що входять в комплектацію пристрою.

2. Куди мені звернутися, щоб отримати допомогу по гарантії?

Для реалізації сертифіката гарантійного обслуговування необхідно звертатися в сервісний центр інтернет-магазину «LG». Перш ніж відправляти девайс, настійно рекомендуємо скопіювати або перемістити важливу інформацію з нього на інший засіб зберігання. У стандартній ситуації ремонт займає не більше трьох тижнів, також враховуйте, що пересилання по Україні здійснюється за рахунок клієнта.

3. Чи можливо повернути або обміняти куплену техніку?

Техніку, яку ви купили, можна обміняти або повернути протягом перших 14 днів після оплати. Тільки в тому випадку, якщо апарат не має відколів, потертостей, змін в програмному забезпеченні, подряпин і інших слідів експлуатації. Також для повернення потрібно повна комплектація пристрою. Заводське маркування і упаковка повинні бути в цілості.

4. В яких обставин в гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено?

Інтернет-магазин «LG» не приймає до повернення техніку зі слідами зносу, некоректної експлуатації і механічними ушкодженнями. Ви не зможете повернути гаджет, якщо тривалість здійснених дзвінків на лічильнику буде більше 5 хвилин. Пристрій з пошкодженими гарантійними пломбами, яке зазнало втрат свій товарний вигляд або має зміни програмному забезпеченні не може бути повернуто. Також, інтернет-магазин «ЗТЕ» не розглядає заявки на повернення або обмін, якщо IMEI або серійний номер апарата, були видалені або зазнали зміни.

5. Умови обміну або повернення пристрою.

При дотриманні всіх умов гарантії покупець має право відмовитися від товару і оформити повернення коштів протягом чотирнадцяти днів з моменту покупки товару. Якщо в товарі буде виявлений заводський брак, то фахівці сервісного центру інтернет-магазину «LG» повертає техніку виробнику. В такому випадку ремонт або обмін може зайняти до двох місяців. Витрати на пересилання по Україні несе покупець.

6. Яким способом можливо здійснити обмін або повернення?

Якщо з купленим вами пристроєм виникли проблеми, зв'яжіться з фахівцями сервісного центру інтернет-магазину «LG» і отримати дані для пересилання несправного пристрою по «Нової поштою».